Javni poziv

JAVNI POZIV

Temeljem članka 10. stavka 1. točke 3. Statuta, Hrvatski savez slijepih (u daljnjem tekstu: Zakupodavac) objavljuje Javni poziv za podnošenje Ponuda za Zakup poslovnog prostora na adresi Draškovićeva 80, Zagreb.

OPĆI UVJETI POZIVA

Predmet Zakupa
Predmet Zakupa je poslovni prostor u vlasništvu Zakupodavca koji se nalazi na adresi Draškovićeva 80, Zagreb, ukupne površine 731 m2, a sastoji se od sljedećeg:
– kazališne dvorane,
– prostora blagajne,
– predprostora kazališta u kojem se obavlja ugostiteljska djelatnost,
– dva sanitarna čvora u predprostoru,
– dva manja uredska prostora,
– garderobe za publiku,
– skladišnog prostora za kulise ispod pozornice i u podrumu,
– prostorije za tehniku na polukatu.

Prihvatljivi Ponuditelji
Prihvatljivi Ponuditelji mogu biti isključivo pravne osobe koje se bave kazališnom djelatnošću ili glazbeno-scenskom djelatnošću (umjetničke organizacije, ustanove u kulturi, udruge, ostale pravne osobe).

Informacije o Javnom pozivu
Informacije su dostupne na broj telefona 01 4812 501 ili e-poštom hrvatski@savez-slijepih.hr. Sukladno dogovoru, potencijalni Ponuditelji mogu izvršiti terenski izvid predmeta Javnog poziva.

Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost mjesečnog zakupa iznosi 3.200,00 € (slovima: tritisućedvjesto eura i nula centi) bez uključenog PDV-a. Zakupodavac zadržava pravo odbiti sve Ponude čiji je iznos manji od procijenjene vrijednosti zakupa.

OPĆI UVJETI ZA PODNOŠENJE PONUDA

Rok i način dostave Ponude
Ponude se šalju isključivo e-poštom na adresu hrvatski@savez-slijepih.hr zaključno s 31. ožujka 2024. godine. Ponude koje pristignu iza navedenog vremena neće biti uzete u razmatranje.

Sadržaj Ponude
Ponuda mora sadržavati:
1. Pravilno ispunjeni Ponudbeni list koji se nalazi u prilogu Javnog poziva sa svim traženim informacijama.
2. Presliku izvatka ili rješenja iz odgovarajućeg Registra ne starijeg od 3 mjeseca na dan otvaranja Ponuda, iz kojeg mora biti vidljivo da Ponuditelj može obavljati kazališnu ili glazbeno-scensku djelatnost.
3. Plan ulaganja u zakupljeni prostor za sljedećih 5 godina.

Zaprimljene Ponude moraju sadržavati sve gore navedene elemente, u suprotnom će biti odbijene kao nepotpune. U slučaju manjih nepravilnosti, Zakupodavac ima pravo od Ponuditelja zatražiti dopunu Ponude te im ostaviti rok za dostavu dopune ne kraći od 3 radna dana.

Rok važenja Ponude
Rok važenja Ponude mora biti najmanje 60 dana od zadnjeg dana roka za dostavu Ponude.

ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Po otvaranju pristiglih Ponuda, Zakupodavac će uzimati u obzir iznos mjesečne zakupnine i Plan ulaganja u prostor koji je priložen uz Ponudu. Zakupodavac zadržava pravo pristati na manju mjesečnu zakupninu ako procijeni da je Plan ulaganja kvalitetniji i više doprinosi interesu Zakupodavca.
O rezultatima Javnog poziva, Ponuditelji će biti obavješteni putem internetskih stranica Zakupodavca, s tim da će se odabranom Ponuditelju obavijest dostaviti putem elektroničke pošte na adresu navedenu u Ponudi.

UGOVOR O ZAKUPU POSLOVNOG PROSTORA

Sklapanje Ugovora
Zakupodavac će sklopiti Ugovor o zakupu poslovnog prostora s odabranim Ponuditeljem na određeno vrijeme od 10 godina. Do sklapanja Ugovora o zakupu poslovnog prostora, Zakupodavac zadržava pravo poništiti Javni poziv.
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se na određeno vrijeme od 10 (deset) godina, a smatra se sklopljenim i proizvodi pravne učinke danom njegove solemnizacije (potvrde) od strane javnog bilježnika.

Uvjeti Ugovora
Zakupnik je dužan plaćati mjesečnu zakupninu sukladno Ugovoru o zakupu uvećanu za iznos
PDV-a.
Ugovorom o zakupu bit će regulirani uvjeti održavanja i korištenja poslovnog prostora kao i otkaz Ugovora na način da Zakupodavac može otkazati Ugovor o zakupu s otkaznim rokom od 30 dana, između ostaloga, ako:
– Zakupnik i poslije pisane opomene Zakupodavca ne plati u cijelosti dospjelo dugovanje, u iznosu koji odgovara ili je veći od iznosa 3 (tri) zakupnine, bez obzira radi li se o dospjelim zakupninama ili dospjelim naknadama za troškove koji proizlaze iz korištenja poslovnog prostora;
– Zakupnik ne izvrši ulaganja navedena u Planu ulaganja u dogovorenom roku ili postane razvidno da Zakupnik neće moći provesti navedena ulaganja;
– Zakupnik bez suglasnosti Zakupodavca, odnosno unatoč njegovu protivljenju, izvrši preinake ili nastavi s izvođenjem radova.
Osim zakupnine, Zakupnik je dužan plaćati troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora (redovno održavanje, manji popravci instalirane opreme, uređaja i unutarnjih instalacija, čišćenje poslovnog prostora, soboslikarski radovi, popravci svih oštećenja koja su prouzročena krivnjom Zakupnika, kao i druge troškove manjih preinaka kojima se ne mijenja konstrukcija, raspored, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora).
Zakupnik snosi i troškove koji proizlaze iz korištenja, održavanja i uređenja prostora (struja, voda, telefon, grijanje, komunalna naknada, servisiranje vatrogasnih aparata, vodna naknada i drugo).
Zakupnik ne smije bez izričite pisane suglasnosti Zakupodavca činiti preinake poslovnog prostora kojima se mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora.
Neovisno od pristanka Zakupodavca, Zakupnik se odriče prava potraživati naknadu od Zakupodavca za uložena sredstva u poslovni prostor s bilo koje osnove (naknade štete, stjecanja bez osnove, smanjenja zakupnine i drugo).
Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se kao ovršna isprava sukladno Zakonu o javnom bilježništvu (Narodne novine, broj: 78/93, 29/94, 162/98, 16/07, 75/09, 120/16, 57/22) te svi troškovi solemnizacije Ugovora padaju na teret Zakupnika.

Predaja poslovnog prostora u posjed
Po sklopljenom Ugovoru, Zakupodavac je obvezan Zakupniku predati poslovni prostor u posjed u viđenom stanju. Prilikom predaje u posjed, između Zakupnika i Zakupodavca izradit će se primopredajni zapisnik kojim će Zakupnik potvrditi da je zaprimio prostor u urednom stanju te će se zabilježiti eventualni prigovori na prostor.
Osim predmeta Zakupa, Zakupnik ima pravo privremenog korištenja dvorišnog prostora Zakupodavca za dovoz i odvoz scenografije i kulisa bez da ometa normalno poslovanje Zakupodavca.

U Zagrebu, 01. ožujka 2024.
Ur.broj: 01-171/2024-1-AV

Andreja Veljača dipl. iur.
Izvršna direktorica

Javni poziv_Ponudbeni list

Politika kolačića

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili Vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politika kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvati nužne Prihvati odabrane