HŽ Putnički prijevoz i HŽ Infrastruktura osobama s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću te slijepim i visokoslabovidnim osobama pružaju besplatnu pomoć prilikom ulaska i izlaska iz vlaka te putovanja vlakom.
Putnici koji trebaju pomoć i podršku pri prijevozu vlakom trebaju unaprijed obavijestiti HŽ Putnički prijevoz najmanje 48 sati prije željenog putovanja kako bi se odgovarajuća pomoć mogla pravodobno organizirati.
S mrežne stranice HŽPP-a putem poveznice https://www.hzpp.hr/podrska-prijevoz-osoba-s-invaliditetom-i-osoba-smanjene-pokretljivosti možete isprintati ili preuzeti na računalo službeni HŽPP obrazac u word formatu pod nazivom “Zahtjev za pomoć pri prijevozu vlakom”, popuniti ga traženim podacima i dostaviti u HŽPP.
Najava planiranog putovanja može se izvršiti na blagajni HŽPP-a, putem elektroničke pošte informacije@hzpp.hr ili telefonski na brojeve telefona 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 1,74 kn/min, a iz mobilne 2,96 kn/min) i 01 3782 583.
U obrascu Zahtjeva popunjavaju se sljedeći podaci:
• Podaci o putniku – ime i prezime, broj telefona ili mobitela, adresa elektroničke pošte ako želite dobiti pisani odgovor, putujete li s pratnjom te da li ćete imati prtljagu do najviše 30 kg;
• Podaci o potrebnoj pomoći – označava se vrsta oštećenja, vrsta pomagala kojim se putnik služi, upisuje se vrsta pomoći koja je putniku potrebna te ostale napomene i posebni uvjeti vezano za potrebe putnika;
• Podaci o putovanju – broj vlaka i rezervacije sjedala, datum i vrijeme polaska vlaka, polazni i odredišni kolodvor te kolodvor presjedanja ako putnik presjeda.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi informacija o voznom redu vlakova, cijenama, rezervacijama, pristupačnosti kolodvora, pomoći pri ulasku/izlasku iz vlaka, presjedanjima i ostalom što je vezano uz vaše putovanje, HŽPP telefonske informacije dostupne su svakodnevno od 5:00 do 23:00 sata na gore navedenim brojevima telefona (060 333 444 i 01 3782 583) te putem elektroničke pošte informacije@hzpp.hr.